W budowaniu pozytywnego wizerunku hotelu niezwykle ważne są przede wszystkim detale. Rzeczy z pozoru nieistotne mogą mieć istotny wpływ na ocenę naszego hotelu czy pensjonatu przez naszych gości. Do nich na pewno możemy zaliczyć tekstylia hotelowe takie jak ręczniki czy pościel. A te powinny być tak przygotowane aby zaświadczyć o profesjonalizmie z jakim przyjmujemy naszych gości. Warto tu pomyśleć o oznaczeniu tych produktów by zaznaczyć naszą markę, czy patrząc od strony praktycznej z pralni wracały nasze ręczniki i pościel, a nie z innego obiektu.
Proponuje różne wersja personalizacji:
Ręczniki z haftem to najpopularniejsza forma personalizacji. Precyzyjnie wyhaftowane logo, wykonane specjalnymi nićmi w dowolnej kolorystyce efektownie zdobi ręcznik i prezentuje na przykład nazwy czy logo hotelu. Haf również możemy wykonać na pościeli.
Logo żakardowe na ręcznikach jest bardzo widocznym, trwałym i często stosowanym sposobem znakowania ręczników hotelowych. logo jest tłoczone już na etapie produkcji ręcznika. To też wiąże się z minimami produkcyjnymi.
Wszywki żakardowe tkane możemy je stosować zarówno do ręczników, pościeli jak również obrusów, serwet, czy nawet firan i zasłon.
Proponujemy metki dowolnego przeznaczenia dostosowane do Twoich potrzeb. Bogata gama formatów kolorów umożliwia stworzenie metki, która będzie reklamą i ozdobą twoich tekstyliów. Metki budują świadomość Marki. Bądź profesjonalny i zamów własne metki z logo.
Metki drukowane ich główną rolą jest profesjonalna informacja o produkcie, numerze pokoju. Na nich drukujemy również informacje o sposobie konserwacji produktu czy składzie materiału z jakiego został wykonany może też być logo producenta.
Bardzo przydatną cechą takich metek jest informacja o numerze pokoju wszywamy ją do firan i zasłon. Dzięki temu zawsze wiemy na które okno i do jakiego pokoju są one przeznaczone, a dekoracja rozmiarowo będzie pasować i dobrze wyglądać.
Bądź profesjonalny, zadbaj o reklamę i wizerunek firmy tworząc metki, hafty z logo Twojej marki wygraj z konkurencją.